Pamiętnik wczasowiczki

01-02-2017

Dzień 1 | Poznajemy Pogorzelicę i apartamenty Blue Baltic

Wreszcie nadeszły upragnione wakacje. Pierwszy raz wybrałam się z rodziną do Pogorzelicy, do apartamentu Blue Baltic. Droga- mimo, że licząca 700 km- minęła nam szybko i bardzo przyjemnie, a zmęczenie przyćmił widok osiedla, na którym mieścił się apartament w Pogorzelicy…
02-02-2017

Dzień 2 | Relaks na pięknej plaży w Pogorzelicy

Budzik zmienił swój dźwięk na sielski- wakacyjny skrzekot mew i rybitw, który dochodził zza uchylonego okna. Cóż to była za noc… muszę koniecznie zapytać, gdzie został kupiony ten materac – mega wygodny.
17-04-2024

Dzień 3 | Co robić w deszczowy dzień nad morzem?

Prognoza pogody sprawdziła się, zza okna słychać było stukające o parapet, raz za razem, krople deszczu. Niektórzy uznaliby taki dzień za zmarnowany, ale nie my, bo mieliśmy doskonały pomysł jak go spędzić poza domem.
18-04-2024

Dzień 4 | Dzień atrakcji i niespodzianek w Pogorzelicy

Dzień czwarty. Wprost nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko mija. Na dzisiaj też mamy plan działania i nawet pogoda nam sprzyja… Ciepło i ani jednej chmurki, która mogłaby wróżyć opady deszczu – cudownie!
05-02-2017

Dzień 5 | Opalamy się i zwiedzamy

Znajomy skrzekot mew i rybitw zza okna mógł oznaczać tylko jedno- dzisiaj będzie piękny i słoneczny dzień. Szybki wypad do sklepu z pieczywem, śniadanko i ruszamy na plażę. Ponownie nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca na plaży i „sąsiedzi nie depczą nam po pietach” - to mi się bardzo podoba.
06-02-2017

Dzień 6 | Rejs po Bałtyku

W przeddzień wyjazdu do domu nasze dziecko zakomunikowało przy śniadaniu, że nie chce iść na plażę tylko marzy o tym, aby popłynąć statkiem. Przyznam, że nie jestem wielbicielką tego typu rozrywek, jednak widok tych pełnych nadziei oczu dziecka sprawił, że postanowiliśmy spełnić jej marzenie.